Termeni și condiții
Termeni și condiții generale
În conformitate cu legislația cehă, kratomul poate fi vândut numai în scopuri de colecție. În temeiul Regulamentului 1924/2006 al Uniunii Europene, nu ne este permis să vă oferim informații suplimentare și afirmații de sănătate pentru acest produs. Textele sunt doar în scopuri educaționale.
I.
Dispoziții de bază
Termenii și condițiile și relațiile comerciale sunt reglementate de legislația Republicii Cehe.
- Acești Termeni și condiții generale de afaceri (denumiți în continuare "Termeni și condiții") sunt publicați în conformitate cu secțiunea 1751 și următoarele din Legea nr. 89/2012 Coll., Codul civil (denumit în continuare "Codul civil")
Fastrise s.r.o.
ID: 21949425
cu sediul social:
Jaurisova 515/4, Michle (Praha 4), 140 00 Praha |
E-mail: herbalboost@proton.me
Web: https://www.herbalboost.ro
bancar :
Revolut Bank UAB Konstitucijos ave. 21B, 08130, Vilnius, Lithuania
IBAN RO36BREL0005554649990100
Numărul de cont : LT473250085142276418
SWIFT : REVOLT21
BIC : BARCGB22
(denumit în continuare "vânzătorul")
- Acești termeni și condiții reglementează drepturile și obligațiile reciproce ale vânzătorului și ale unei persoane fizice care încheie un contract de cumpărare în afara activității sale comerciale în calitate de consumator sau în cadrul activității sale comerciale (denumită în continuare: "cumpărătorul") prin intermediul interfeței web situate pe site-ul web disponibil la adresa herbalboost.ro (denumit în continuare "magazinul online").
- Toate produsele oferite pe site-ul web al vânzătorului sunt conforme cu legislația cehă și sunt puse la dispoziție pentru vânzare în Republica Cehă. În cazul în care comandantul provine dintr-o altă țară și dorește să fie livrat într-o altă țară decât Republica Cehă, acesta este obligat să se informeze în prealabil cu privire la legislația din țara respectivă și la statutul juridic al produsului (produselor) pe care dorește să îl (le) comande și, de asemenea, să se asigure că această achiziție este conformă cu legislația din țara respectivă. Vânzătorul nu este în măsură să verifice conformitatea și statutul juridic al diferitelor produse în țări terțe din afara Republicii Cehe.
- Dispozițiile termenilor și condițiilor fac parte integrantă din contractul de achiziție. Orice dispoziții divergente din contractul de cumpărare prevalează asupra dispozițiilor din prezenții termeni și condiții.
- Acești termeni și condiții și contractul de cumpărare sunt încheiate .
II.
Informații despre bunuri și prețuri
- Informațiile privind produsele, inclusiv prețurile produselor individuale și principalele lor caracteristici, sunt enumerate în catalogul magazinului online. Prețurile bunurilor includ taxa pe valoarea adăugată, toate taxele aferente și costurile de returnare a bunurilor în cazul în care, prin natura lor, acestea nu pot fi returnate prin mijloace poștale normale. Prețurile bunurilor rămân valabile pentru perioada de timp în care sunt afișate în magazinul online. Această dispoziție nu exclude negocierea unui contract de cumpărare în condiții convenite individual.
- Toată prezentarea bunurilor plasate în catalogul magazinului online este și vânzătorul nu este obligat să încheie un contract de cumpărare cu privire la aceste bunuri.
- Informațiile privind costurile asociate cu ambalarea și livrarea sunt publicate în magazinul online.
- Orice reduceri la prețul de achiziție al bunurilor nu pot fi combinate între ele, cu excepția cazului în care vânzătorul și cumpărătorul convin altfel.
III.
Comanda și încheierea contractului de cumpărare
- Costurile suportate de cumpărător atunci când utilizează mijloace de comunicare la distanță în legătură cu încheierea contractului de cumpărare (costuri de conectare la internet, costuri ale apelurilor telefonice) vor fi suportate de cumpărător însuși. Aceste costuri nu diferă de tariful de bază.
- Cumpărătorul comandă bunurile în următoarele moduri:
- prin intermediul contului dvs. de client, dacă ați efectuat o achiziție online,
- prin completarea formularului de comandă fără înregistrare.
- Atunci când plasează o comandă, cumpărătorul selectează bunurile, numărul de articole, metoda de plată și de livrare.
- Înainte de a trimite comanda, cumpărătorului i se permite să verifice și să modifice datele pe care le-a introdus în comandă. Cumpărătorul trimite comanda către vânzător făcând clic pe butonul "Trimite comandă". Informațiile furnizate în comandă sunt considerate corecte de către Vânzător. Valabilitatea comenzii este condiționată de completarea tuturor datelor obligatorii din formularul de comandă și de faptul că a citit acești termeni și condiții.
- Imediat după primirea comenzii, vânzătorul va trimite cumpărătorului o confirmare de primire a comenzii la adresa de e-mail furnizată de cumpărător la momentul comenzii. Această confirmare este automată și nu este considerată a fi încheierea unui contract. Confirmarea este însoțită de termenii și condițiile actuale ale vânzătorului. Notificarea de primire a comenzii este transmisă la adresa de e-mail a cumpărătorului. Imediat după primirea comenzii, vânzătorul va trimite cumpărătorului o confirmare de primire a comenzii la adresa de e-mail furnizată de cumpărător la plasarea comenzii. Această confirmare va fi considerată a constitui încheierea contractului. Confirmarea va fi însoțită de termenii și condițiile actuale ale vânzătorului. Contractul de cumpărare este încheiat prin confirmarea comenzii de către vânzător la adresa de e-mail a cumpărătorului.
- În cazul în care oricare dintre cerințele specificate în comandă nu poate fi îndeplinită, vânzătorul va trimite cumpărătorului o ofertă modificată la adresa sa de e-mail. Oferta modificată va fi considerată o nouă propunere de contract de vânzare-cumpărare, iar contractul de vânzare-cumpărare va fi încheiat în acest caz prin confirmarea de către Cumpărător a acceptării acestei oferte către Vânzător la adresa sa de e-mail specificată în prezenții Termeni și condiții.
- Toate comenzile acceptate de vânzător. Cumpărătorul poate anula comanda până când cumpărătorul primește notificarea acceptării comenzii de către vânzător. Cumpărătorul poate anula o comandă sunând la numărul de telefon sau la adresa de e-mail ale vânzătorului, menționate în prezenții termeni și condiții.
- Dacă există o eroare tehnică evidentă din partea vânzătorului atunci când listează prețul bunurilor în magazinul online sau în timpul procesului de comandă, vânzătorul nu este obligat să livreze bunurile cumpărătorului la acest preț evident incorect. Vânzătorul informează cumpărătorul cu privire la eroare fără întârzieri nejustificate și îi trimite cumpărătorului o ofertă modificată la adresa sa de e-mail. Oferta modificată este considerată a fi o nouă propunere de contract de vânzare-cumpărare, iar contractul de vânzare-cumpărare este încheiat în acest caz prin confirmarea de primire de către cumpărător la adresa de e-mail a vânzătorului.
IV.
Cont client
- Pe baza înregistrării cumpărătorului în magazinul online, cumpărătorul poate accesa contul său de client. Din contul său de client, cumpărătorul poate comanda bunuri. De asemenea, cumpărătorul poate comanda bunuri fără înregistrare.
- Atunci când se înregistrează pentru un cont de client și atunci când comandă bunuri, cumpărătorul este obligat să furnizeze informații corecte și veridice. Cumpărătorul este obligat să actualizeze informațiile furnizate în contul de utilizator în cazul oricărei modificări. Informațiile furnizate de cumpărător în contul de client și atunci când comandă bunuri sunt considerate corecte de către vânzător.
- Accesul la contul de client este securizat cu un nume de utilizator și o parolă. Cumpărătorul este obligat să păstreze confidențialitatea cu privire la informațiile necesare pentru accesarea contului său de client. Vânzătorul nu este responsabil pentru utilizarea abuzivă a contului de client de către terțe părți.
- Cumpărătorul nu are dreptul de a permite terților să utilizeze contul de client.
- Vânzătorul poate anula contul de utilizator, în special în cazul în care cumpărătorul nu își mai utilizează contul de utilizator sau în cazul în care cumpărătorul își încalcă obligațiile care îi revin în temeiul contractului de cumpărare sau al acestor termeni și condiții.
- Cumpărătorul recunoaște că este posibil ca contul de utilizator să nu fie disponibil continuu, în special în ceea ce privește întreținerea necesară a echipamentelor hardware și software ale vânzătorului sau întreținerea necesară a echipamentelor hardware și software ale terților.
V.
Condiții de plată și livrare a bunurilor
- Cumpărătorul poate plăti prețul bunurilor și orice costuri asociate cu livrarea bunurilor în temeiul contractului de cumpărare în următoarele moduri:
- plata la livrare,
- Împreună cu prețul de cumpărare, cumpărătorul este obligat să plătească vânzătorului costurile asociate cu ambalarea și livrarea bunurilor în cuantumul convenit. Cu excepția cazului în care se prevede altfel în mod expres mai jos, prețul de cumpărare include, de asemenea, costurile asociate cu livrarea bunurilor.
- În cazul plății în numerar, prețul de achiziție se plătește la primirea bunurilor.
- În cazul plății fără numerar, obligația cumpărătorului de a plăti prețul de cumpărare este îndeplinită în momentul creditării sumei respective în contul bancar al vânzătorului.
- Vânzătorul nu solicită niciun depozit sau altă plată similară în avans din partea cumpărătorului. Plata prețului de achiziție înainte de expedierea bunurilor nu reprezintă un depozit.
- În conformitate cu Legea privind evidența vânzărilor, vânzătorul este obligat să elibereze o chitanță cumpărătorului. În același timp, acesta este obligat să înregistreze online vânzările primite la administratorul fiscal, în cazul unei defecțiuni tehnice, în termen de cel mult 48 de ore.
- Bunurile sunt livrate cumpărătorului:
- la adresa specificată de cumpărător în comandă
- prin intermediul biroului de expediție, la adresa biroului de expediție desemnat de cumpărător,
- Alegerea metodei de livrare se face în timpul procesului de comandă.
- Costul de livrare a bunurilor în funcție de metoda de expediere și de recepție a bunurilor este specificat în comanda cumpărătorului și în confirmarea comenzii de către vânzător. În cazul în care metoda de livrare este convenită la cererea specifică a cumpărătorului, cumpărătorul suportă riscul și orice costuri suplimentare asociate cu această metodă de livrare.
- În cazul în care vânzătorul este obligat, în temeiul contractului de cumpărare, să livreze bunurile la locul specificat de cumpărător în comandă, cumpărătorul este obligat să preia bunurile la livrare. În cazul în care, din motive imputabile Cumpărătorului, este necesară livrarea repetată a bunurilor sau într-un mod diferit de cel specificat în comandă, Cumpărătorul este obligat să plătească costurile asociate cu livrarea repetată a bunurilor sau costurile asociate cu o metodă diferită de livrare.
- La primirea bunurilor de la transportator, cumpărătorul este obligat să verifice integritatea ambalajului bunurilor și, în cazul unor defecte, să notifice imediat transportatorul. În cazul unei încălcări a ambalajului care indică o intruziune neautorizată în expediere, cumpărătorul nu poate accepta expedierea de la transportator.
- Vânzătorul emite un document fiscal - factură către cumpărător. Documentul fiscal este trimis la adresa de e-mail a cumpărătorului.
- Cumpărătorul dobândește dreptul de proprietate asupra bunurilor prin plata integrală a prețului de achiziție pentru bunuri, inclusiv a costurilor de livrare, dar nu înainte de a lua în primire bunurile.
- Răspunderea pentru distrugerea, deteriorarea sau pierderea accidentală a bunurilor este transferată cumpărătorului în momentul acceptării bunurilor sau în momentul în care cumpărătorul era obligat să accepte bunurile, dar nu a făcut-o, încălcând contractul de cumpărare.
VI.
Retragerea din contract
- Un cumpărător care a încheiat un contract de cumpărare în afara activității sale comerciale în calitate de consumator are dreptul de a se retrage din contractul de cumpărare.
- Perioada de retragere este de 14 zile
- de la data primirii bunurilor,
- de la data acceptării ultimei livrări de bunuri, în cazul în care obiectul contractului este reprezentat de mai multe tipuri de bunuri sau de livrarea mai multor părți,
- de la data acceptării primei livrări de bunuri, dacă obiectul contractului este o livrare periodică de bunuri.
- Cumpărătorul nu poate, printre altele, să se retragă din contractul de cumpărare
- prestarea de servicii, în cazul în care acestea au fost efectuate cu acordul prealabil expres al cumpărătorului înainte de expirarea perioadei de retragere, iar vânzătorul a informat cumpărătorul înainte de încheierea contractului că, în acest caz, nu are dreptul de a se retrage din contract,
- furnizarea de bunuri sau servicii al căror preț depinde de fluctuațiile pieței financiare independente de voința vânzătorului și care pot apărea în timpul perioadei de retragere,
- pentru livrarea de băuturi alcoolice care pot fi livrate numai după treizeci de zile și al căror preț depinde de fluctuațiile pieței financiare, independent de voința vânzătorului,
- pentru livrarea de bunuri care au fost modificate în conformitate cu dorințele cumpărătorului sau pentru persoana sa,
- livrarea de mărfuri perisabile și de mărfuri care au fost iremediabil amestecate cu alte mărfuri după livrare,
- livrarea de bunuri în ambalaje închise, pe care cumpărătorul le-a scos din ambalaj și care nu pot fi returnate din motive de igienă,
- livrarea unei înregistrări audio sau vizuale sau a unui program de calculator, în cazul în care acesta și-a deteriorat ambalajul original,
- livrarea de ziare, periodice sau reviste,
- livrarea de conținut digital, cu excepția cazului în care acesta a fost livrat pe un suport material și a fost livrat cu consimțământul prealabil expres al cumpărătorului înainte de expirarea perioadei de retragere, iar vânzătorul a informat cumpărătorul înainte de încheierea contractului că, într-un astfel de caz, acesta nu are dreptul de a se retrage din contract,
- în alte cazuri specificate în § 1837 din Codul civil.
- Pentru a respecta termenul de retragere, cumpărătorul trebuie să trimită o declarație de retragere în perioada de retragere.
- Pentru a se retrage din contractul de cumpărare, cumpărătorul poate utiliza modelul de formular de retragere furnizat de vânzător. Cumpărătorul trebuie să trimită formularul de retragere din contractul de cumpărare la adresa de e-mail sau la adresa de livrare a vânzătorului specificată în prezenții termeni și condiții. Vânzătorul confirmă imediat cumpărătorului primirea formularului.
- Cumpărătorul care s-a retras din contract este obligat să returneze bunurile vânzătorului în termen de 14 zile de la retragerea din contract. Cumpărătorul suportă costurile de returnare a bunurilor către vânzător, chiar dacă bunurile nu pot fi returnate prin mijloace poștale normale din cauza naturii lor.
- În cazul în care cumpărătorul se retrage din contract, vânzătorul rambursează cumpărătorului imediat, dar nu mai târziu de 14 zile de la retragere, toate sumele de bani, inclusiv costurile de livrare, primite de la cumpărător în același mod. Vânzătorul returnează cumpărătorului fondurile primite în alt mod numai dacă cumpărătorul este de acord cu acest lucru și dacă nu sunt suportate costuri suplimentare.
- În cazul în care cumpărătorul a ales o altă metodă de livrare decât cea mai ieftină metodă de livrare oferită de vânzător, vânzătorul rambursează cumpărătorului costul de livrare a bunurilor în suma corespunzătoare celei mai ieftine metode de livrare oferite.
- În cazul în care cumpărătorul se retrage din contractul de cumpărare, vânzătorul nu este obligat să returneze cumpărătorului fondurile primite înainte ca cumpărătorul să îi livreze bunurile sau să dovedească faptul că a trimis bunurile vânzătorului.
- Bunurile trebuie returnate de către cumpărător vânzătorului și, dacă este posibil, în ambalajul lor original. Vânzătorul are dreptul să compenseze unilateral cererea de despăgubire pentru deteriorarea bunurilor cu cererea cumpărătorului de rambursare a prețului de achiziție.
- Vânzătorul are dreptul de a se retrage din contractul de cumpărare din cauza vânzării stocurilor, a indisponibilității bunurilor sau atunci când producătorul, importatorul sau furnizorul bunurilor a întrerupt producția sau importul bunurilor. Vânzătorul va informa imediat Cumpărătorul prin intermediul adresei de e-mail specificate în comandă și va returna toate sumele de bani, inclusiv costurile de livrare, primite de la Cumpărător în temeiul contractului în termen de 14 zile de la notificarea retragerii din contract, în același mod sau în modul specificat de Cumpărător.
VII.
Drepturi rezultate din executarea defectuoasă
- Vânzătorul este răspunzător față de cumpărător că bunurile sunt lipsite de defecte la momentul primirii. În special, vânzătorul este răspunzător față de cumpărător că, la momentul preluării bunurilor de către cumpărător
- bunurile au caracteristicile convenite între părți și, în lipsa unui acord, au caracteristicile descrise de vânzător sau producător sau așteptate de cumpărător având în vedere natura bunurilor și pe baza publicității făcute de acestea,
- bunurile sunt adecvate scopului declarat de vânzător pentru utilizarea lor sau pentru care bunurile de acest tip sunt utilizate în mod obișnuit,
- bunurile corespund, din punct de vedere al calității sau al manoperei, eșantionului sau specimenului convenit, în cazul în care calitatea sau manopera a fost determinată în funcție de eșantionul sau specimenul convenit,
- mărfurile sunt în cantitatea, măsura sau greutatea corespunzătoare; și
- bunurile îndeplinesc cerințele legislației.
- Vânzătorul are obligații care decurg din executarea defectuoasă cel puțin în măsura în care obligațiile care decurg din executarea defectuoasă continuă. În caz contrar, cumpărătorul are dreptul de a revendica dreptul care decurge dintr-un defect al bunurilor de consum în termen de douăzeci și patru de luni de la primire.
- În cazul în care perioada de timp pentru care bunurile pot fi utilizate este indicată pe bunurile vândute, pe ambalajul acestora, în instrucțiunile care însoțesc bunurile sau în publicitate, în conformitate cu altă legislație, se aplică dispozițiile privind garanția de calitate. Prin garantarea calității, vânzătorul se angajează că bunurile vor fi adecvate scopului lor obișnuit sau își vor păstra caracteristicile obișnuite pentru o anumită perioadă de timp. În cazul în care cumpărătorul a acuzat pe bună dreptate vânzătorul de un defect al bunurilor, termenul de exercitare a drepturilor în temeiul prestației defectuoase și perioada de garanție nu curge pentru perioada în care cumpărătorul nu poate utiliza bunurile defectuoase.
- Dispozițiile menționate la alineatul precedent din termeni și condiții nu se aplică bunurilor vândute la un preț mai mic pentru defectul pentru care a fost convenit prețul mai mic, pentru uzura bunurilor cauzată de utilizarea lor normală, în cazul bunurilor second-hand pentru defectul corespunzător gradului de utilizare sau uzură pe care îl aveau bunurile atunci când au fost preluate de cumpărător sau dacă acest lucru rezultă din natura bunurilor. Cumpărătorul nu este îndreptățit la dreptul la prestație defectuoasă dacă știa, înainte de a prelua bunurile, că acestea sunt defectuoase sau dacă cumpărătorul însuși a cauzat defectul.
- În cazul unui defect, cumpărătorul poate înainta o reclamație vânzătorului și solicita
- schimbul de bunuri noi,
- repararea bunurilor,
- o reducere rezonabilă a prețului de achiziție,
- retragerea din contract.
- Cumpărătorul are dreptul de a se retrage din contract,
- în cazul în care bunurile au un defect material,
- dacă nu poate utiliza produsul în mod corespunzător din cauza reapariției defectului sau a defectelor după reparație,
- în cazul unui număr mare de defecte ale bunurilor.
- O încălcare semnificativă a contractului este o încălcare de care partea care încalcă contractul știa deja sau trebuia să știe la momentul încheierii contractului că cealaltă parte nu ar fi încheiat contractul dacă ar fi prevăzut încălcarea.
- În cazul unui defect care constituie o încălcare nesemnificativă a contractului (indiferent dacă defectul este înlăturabil sau inamovibil), cumpărătorul are dreptul la eliminarea defectului sau la o reducere rezonabilă a prețului de cumpărare.
- În cazul în care un defect reparabil a apărut în mod repetat după reparație (de obicei, a treia reclamație pentru același defect sau a patra pentru defecte diferite) sau bunurile au un număr mai mare de defecte (de obicei, cel puțin trei defecte în același timp), cumpărătorul are dreptul să solicite o reducere a prețului de cumpărare, să schimbe bunurile sau să se retragă din contract.
- Atunci când formulează o cerere, cumpărătorul este obligat să îi comunice vânzătorului ce drept a ales. O schimbare a alegerii fără acordul vânzătorului este posibilă numai dacă cumpărătorul a solicitat repararea unui defect care se dovedește a fi iremediabil. În cazul în care cumpărătorul nu își alege la timp dreptul în urma unei încălcări materiale a contractului, acesta are aceleași drepturi ca în cazul unei încălcări morale a contractului.
- În cazul în care repararea sau înlocuirea bunurilor nu este posibilă, cumpărătorul poate solicita rambursarea integrală a prețului de achiziție la retragerea din contract.
- În cazul în care vânzătorul dovedește că cumpărătorul știa despre defectul bunurilor înainte de acceptare sau că l-a cauzat el însuși, vânzătorul nu este obligat să satisfacă cererea cumpărătorului.
- Cumpărătorul nu poate pretinde bunuri reduse pentru motivul pentru care bunurile sunt reduse.
- Vânzătorul este obligat să accepte reclamația în orice unitate în care reclamația poate fi acceptată, eventual și la sediul social sau la locul de desfășurare a activității. Vânzătorul este obligat să transmită cumpărătorului o confirmare scrisă a momentului în care cumpărătorul și-a exercitat dreptul, a conținutului reclamației și a metodei de tratare a reclamației solicitate de cumpărător, precum și o confirmare a datei și a metodei de tratare a reclamației, inclusiv confirmarea reparației și a duratei acesteia sau o justificare scrisă a respingerii reclamației.
- Vânzătorul sau un angajat autorizat de acesta va decide imediat cu privire la reclamație, în cazuri complexe în termen de trei zile lucrătoare. Această limită de timp nu include timpul corespunzător tipului de produs sau serviciu necesar pentru o evaluare profesională a defectului. Reclamația, inclusiv eliminarea defectului, trebuie soluționată fără întârziere, cel târziu în termen de 30 de zile de la data reclamației, cu excepția cazului în care vânzătorul și cumpărătorul convin asupra unei perioade mai lungi. Expirarea în zadar a acestei perioade va fi considerată o încălcare materială a contractului, iar cumpărătorul va avea dreptul de a se retrage din contractul de cumpărare. Momentul în care manifestarea de voință a cumpărătorului (exercitarea dreptului din cauza executării defectuoase) ajunge la vânzător este considerat ca fiind momentul în care se face reclamația.
- Vânzătorul va informa Cumpărătorul în scris cu privire la rezultatul reclamației.
- Dreptul de executare defectuoasă nu aparține cumpărătorului dacă acesta știa, înainte de a prelua lucrul, că lucrul are un defect sau dacă cumpărătorul însuși a cauzat defectul.
- În cazul unei reclamații legitime, cumpărătorul are dreptul la despăgubiri pentru costurile rezonabile suportate în legătură cu reclamația. Cumpărătorul poate pretinde acest drept de la vânzător în termen de o lună de la expirarea perioadei de garanție, în caz contrar instanța nu i-l poate acorda.
- Cumpărătorul are posibilitatea de a alege cum să depună o cerere de despăgubire.
- Drepturile și obligațiile părților contractante cu privire la drepturile care decurg din executarea defectuoasă sunt reglementate de secțiunile 1914-1925, 2099-2117 și 2161-2174 din Codul civil și de Legea nr. 634/1992 Coll. privind protecția consumatorilor.
VIII.
Livrare
- Părțile își pot trimite reciproc toată corespondența scrisă prin poștă electronică.
- Cumpărătorul va trimite corespondența către vânzător la adresa de e-mail specificată în prezenții termeni și condiții. Vânzătorul va trimite corespondența către Cumpărător la adresa de e-mail specificată în contul de client sau în comanda Cumpărătorului.
IX.
Date cu caracter personal
- Toate informațiile furnizate de Cumpărător în cadrul colaborării cu Vânzătorul sunt confidențiale și vor fi tratate ca atare. Cu excepția cazului în care Cumpărătorul dă Vânzătorului permisiunea scrisă, Vânzătorul nu va utiliza informațiile Cumpărătorului decât în scopul executării contractului, cu excepția adresei de e-mail la care pot fi trimise comunicări comerciale, deoarece această practică este permisă de lege, cu excepția cazului în care este refuzată în mod expres. Aceste comunicări se pot referi numai la bunuri similare sau conexe și pot fi refuzate în orice moment prin mijloace simple (prin trimiterea unei scrisori, a unui e-mail sau făcând clic pe un link din comunicarea comercială). Adresa de e-mail va fi păstrată în acest scop timp de 3 ani de la încheierea ultimului contract între părți.
- Pentru informații mai detaliate privind protecția datelor, vă rugăm să consultați Politica de confidențialitate.
X.
Soluționarea extrajudiciară a litigiilor
- Autoritatea Cehă de Inspecție Comercială (Autoritatea Cehă de Inspecție Comercială, Štěpánská 567/15, 120 00 Praga 2, ID nr.: 000 20 869, adresa de internet: https://adr.coi.cz/cs) este competentă pentru soluționarea extrajudiciară a litigiilor de consum care decurg dintr-un contract de cumpărare. Platforma online de soluționare a litigiilor situată la adresa http://ec.europa.eu/consumers/odr poate fi utilizată pentru a soluționa litigiile dintre vânzător și cumpărător în temeiul contractului de cumpărare.
- Centrul European al Consumatorilor din Republica Cehă, cu sediul social la Štěpánská 567/15, 120 00 Praga 2, adresa de internet: http://www.evropskyspotrebitel.cz, este punctul de contact în temeiul Regulamentului (UE) nr. 524/2013 al Parlamentului European și al Consiliului din 21 mai 2013 privind soluționarea online a litigiilor în materie de consum și de modificare a Regulamentului (CE) nr. 2006/2004 și a Directivei 2009/22/CE (Regulamentul privind soluționarea online a litigiilor în materie de consum).
- Vânzătorul este autorizat să vândă bunuri pe baza unei licențe comerciale. Controlul comercial este efectuat în limitele competenței sale de către oficiul comercial competent. Autoritatea cehă de inspecție comercială efectuează, printre altele, supravegherea respectării Legii nr. 634/1992 privind protecția consumatorilor, în cadrul unui domeniu de aplicare definit.
XI.
Dispoziții finale
- Toate acordurile dintre vânzător și cumpărător sunt reglementate de legislația Republicii Cehe. În cazul în care relația stabilită prin contractul de cumpărare conține un element internațional, părțile convin ca relația să fie reglementată de legislația Republicii Cehe. Aceasta nu aduce atingere drepturilor consumatorului în temeiul legislației general obligatorii.
- Vânzătorul nu este legat de niciun cod de conduită în raport cu Cumpărătorul în sensul articolului 1826 alineatul (1) litera (e) din Codul civil.
- Toate drepturile asupra site-ului web al vânzătorului, în special drepturile de autor asupra conținutului, inclusiv aspectul paginii, fotografiile, filmele, grafica, mărcile comerciale, logo-urile și alte conținuturi și elemente, aparțin vânzătorului. Este interzisă copierea, modificarea sau utilizarea în alt mod a site-ului sau a oricărei părți a acestuia fără acordul Vânzătorului.
- Vânzătorul nu va fi răspunzător pentru erorile care rezultă din intervenția unor terți asupra magazinului online sau din utilizarea acestuia contrar destinației sale. Cumpărătorul nu trebuie să utilizeze nicio procedură care ar putea avea un impact negativ asupra funcționării magazinului online și nu trebuie să desfășoare nicio activitate care i-ar putea permite lui sau terților să interfereze cu software-ul sau cu alte componente care alcătuiesc magazinul online sau să le utilizeze neautorizat și să utilizeze magazinul online sau componentele sau software-ul acestuia într-un mod care ar fi contrar scopului sau intenției sale.
- Cumpărătorul își asumă prin prezenta riscul unei schimbări a circumstanțelor în sensul articolului 1765 alineatul (2) din Codul civil.
- Contractul de cumpărare, inclusiv Termenii și condițiile, este arhivat de vânzător în format electronic și nu este accesibil.
- Vânzătorul poate modifica sau completa formularea Termenilor și condițiilor. Această dispoziție nu afectează drepturile și obligațiile care apar în perioada de valabilitate a versiunii anterioare a Termenilor și condițiilor.
- În cazul unui litigiu, părțile au convenit asupra alegerii legii - legea Republicii Cehe
Acești termeni și condiții intră în vigoare la 1.10.2024